הנפקת כרטיס חכם – זימון תורים און ליין
*לצורך דיווח טופס 161 מקוון יש לבחור בפרוייקט "ממשל זמין"
Comsign מאפשרת ללקוחותיה לקבוע לעצמם פגישת הנפקה לכרטיס החכם מכל מקום וללא המתנה באמצעות שירות זימון תורים אונליין
- לקוחות יקרים שימו לב – רוב ההנפקות נעשות על שם חותם ספציפי מטעם חברה/ ארגון, ולא על שם הארגון עצמו.
- הנפקה לתעודה אישית (בחירה בכפתור "אישי") משמעה שהחתימה תהיה בשמך ולא בשם חברה, עסק או תאגיד! תעודות אישיות מונפקות לדוגמה עבור: רופאים, אדריכלים, אופטימיטריסטים, שמאי רכב, לשימוש פרטי בלבד.
על שם מי יונפק הכרטיס (החתימה הדיגיטלית)?
שאלות נפוצות
האם ניתן לשלוח מיופה כח במקומי?
לא.
מי שצריך להגיע להנפקת הכרטיס החכם הוא בעל הכרטיס שמעוניין להנפיק את הכרטיס על שמו .
נדגיש , הכרטיס יונפק על שם מי שמגיע למשרדי קומסיין מטעם החברה וכל המסמכים צריכים להיות עם פרטי החותם שיגיע להנפקת הכרטיס .
מהו אופן התשלום?
ניתן להסדיר את התשלום אך ורק על פי האפשרויות הבאות :
כרטיס אשראי ( לא מקבלים דיינרס ) – חובה להגיע פיזית עם הכרטיס אשראי לפגישה + הסיסמה של הכרטיס
מזומן – לשלם במזומן במעמד הפגישה
העברה בנקאית – נדרש לבצע העברה בנקאית טרם ההגעה להנפקת הכרטיס במשרדי קומסיין .
חובה להגיע עם אישור העברת התשלום לפגישה .
אנחנו לא מקבלים צ'קים .
אילו תעודות מזהות נדרש להביא לפגישה?
חובה להגיע עם ת.ז מקורית ועדכנית (במידה ואין ת.ז, לא ניתן להנפיק ולצערנו נדרש לפנות למשרד הפנים להנפקת ת.ז חדשה. רק לאחר מכן ניתן להגיע לקומסיין עם ת.ז פיזית – לא דף נייר שמסופק ע"י משרד הפנים )
בנוסף לת.ז ( נא לשים לב שזה בנוסף לת.ז ) נדרש להביא :
רשיון נהיגה מקורי ועדכני או דרכון ישראלי ומקורי
במידה ואין רשיון נהיגה מקורי ועדכני / דרכון מקורי ועדכני – נא ליצור קשר עם מוקד השירות לקבלת פתרון 03-6443620 שלוחה 1 .
האם ניתן להנפיק כרטיס חדש ללא צורך בהגעה למשרדי קומסיין?
שלילי.
בהנפקת כרטיס חובה לזהות את הלקוח פרונטלית על פי חוק חתימה אלקטרונית.
שימו לב , ההנחיה הזו תקפה גם במידה והכרטיס אבד , נשבר , תקול , כרטיס שפג תוקפו .
במידה ואני רוצה להזיז פגישה קיימת למועד אחר, כיצד מבצעים זאת?
בזמן תיאום הפגישה נשלח זימון ממערכת זימון התורים של קומסיין .
בזימון יש לחצן שדרכו ניתן להעביר את הפגישה למועד אחר ללא צורך ביצירת קשר טלפוני עם נציג קומסיין .
הזימון נשלח מ- service@Tor4You.co.il
האם ניתן לחדש כרטיס קיים מרחוק?
כרטיס שעדיין בתוקף ניתן לחדש טלפונית במסגרת 60 יום ממועד פקיעת תוקף הכרטיס בלבד.
נדגיש, ניתן לחדש כרטיס מרחוק רק במידה והחותם עדיין עובד בארגון , פרטי החותם והחברה לא השתנו והכרטיס עדיין בתוקף .
מה ההבדל בין טופס מספר 2 לטופס מספר 3?
שימו לב שאין צורך למלא את שני הטפסים .
ניתן לבחור למלא את טופס 2 או את טופס 3 .
טופס מספר 2 – העו"ד מאשר לקומסיין להנפיק את הכרטיס על שם החותם מטעם הארגון .
טופס מספר 3 – מורשה החתימה מאשר את החותם שמגיע להנפקת הכרטיס . חתימת העו"ד מאשרת את מורשה החתימה . (מורשה חתימה = מנכ"ל , בעלים וכדו' ) מאשרים לקומסיין להנפיק את הכרטיס על שם החותם מטעם הארגון .
האם נדרשת חתימה מקורית של העו"ד / מורשי החתימה?
לא .
אין צורך בחתימה מקורית של העו"ד / מורשי החתימה וניתן לקבל צילום/סריקה .
האם חובה למלא את הטופס אונליין?
כל לקוח מקבל מייל עם הפרטים הנדרשים להביא לפגישה .
במייל מודגשים כל הפרטים שהלקוח נדרש להביא לפגישה כולל הלינק למילוי הטפסים אונליין .
במידה ואינך רואה את הלינק למילוי הטופס ניתן להכנס לאתר קומסיין , להלן הקישור :
פרטי התקשרות:
קומסיין בע"מ
קרית עתידים, בנין 4 , קומה 11 ת.ד. 58007, תל-אביב 61580
טלפון להתקשרות: 8770* | פקס: 03-6491092 | טלפון ראשי: 03-6443620.