דף הבית »
הנפקת תעודה אלקטרונית למערכת "שער עולמי"
מסמכים נדרשים לצורך הנפקה או חידוש תעודה למערכת המכס
לצורך הנפקה או חידוש תעודה יש לתאם הגעה מראש בטלפון 03-6443620 שלוחה 1.
שעות הפעילות הן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-18:00.
יש להגיע עם המסמכים הבאים
לקוח פרטי:
- תעודת זהות מקורית וספח – האחרונה שהונפקה
- רישיון נהיגה ישראלי בתוקף או דרכון בתוקף – מקוריים הכוללים תמונה
- צילום ת.ז. כולל ספח + צילום רישיון הנהיגה או הדרכון
- טופס מלא – אין לחתום על הטופס, החתימה נעשית בנוכחות נציג Comsign
חברה בע"מ:
- תעודת זהות מקורית וספח – האחרונה שהונפקה
- רישיון נהיגה ישראלי בתוקף או דרכון בתוקף – מקוריים הכוללים תמונה
- צילום ת.ז. כולל ספח + צילום רישיון הנהיגה או הדרכון
- צילום או תעודת התאגדות (רשם החברות/רשם העמותות- שינוי שם במידה ויש) ממשרד המשפטים
- חתימה עו"ד על טופס 4 (חתימה + חותמת) – אין צורך בחתימה מקורית
- טופס הרשמה וטופס הסכם מנוי מלאים – אין לחתום על הטופס, החתימה נעשית בנוכחות נציג Comsign
לתשומת ליבך,
- במקרה של חידוש יש להביא את הכרטיס הישן
- ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (פרט לכרטיס דיינרס), צ'ק לפקודת Comsign בע"מ או באמצעות מזומן.