איפוס סיסמה
הכרטיס החכם שווה ערך לזהות האינטרנטית שלכם, ומכח זה, קיימים בחוק מספר תנאי אבטחה שהם תנאי חובה לצורך איפוס הסיסמה:
✔ ניתן לבצע איפוס סיסמה / שחרור מנעילה מול בעל התעודה בלבד
✔ ניתן לבצע איפוס סיסמה בתנאי שהתעודה נמצאת פיזית אצל בעל התעודה
✔ ניתן לבצע איפוס סיסמה בתנאי שבעל התעודה נמצא מול מחשב זמין
✘ לא ניתן לאפס סיסמה לגורם שאינו בעל התעודה
✘ לא ניתן לאפס סיסמה ללא זיהוי מחמיר של בעל התעודה
✘ לא ניתן לאפס סיסמה בשיחת ועידה/ ברמקול
לתשומת לבך,
- מטעמי אבטחת מידע Comsign אינה שומרת סיסמאות ולא מחזיקה בגישה לסיסמאות לקוחותיה.
- למען המנעות מהקלדות לא נכונות של הסיסמה, אנו ממליצים לשמור את הסיסמה על מסמך טקסט על המחשב ולעשות העתק הדבק כשנדרש.
- ייתכנו מקרים בהם הכרטיס נחסם/ לא היה ניתן לאפס את הסיסמה מרחוק, בעל הכרטיס יצטרך להגיע פיזית לאחד מסניפי Comsign לשם איפוס הסיסמה.
מבנה סיסמה מינימלי – הסיסמה בנויה מ-6 תווים לפחות: 2 אותיות באנגלית שלפחות אחת מהן גדולה, ו-4 ספרות שאינן בסדר עולה או יורד (לא 1234 או 2468 או 4321).
*במקרה של כרטיס חכם חדש של ג'מלטו הסיסמה חייבת להכיל תו מיוחד כמו !@$%^)&*.
באתרים בהם קיימת הרשאת כניסה ונדרש איפוס סיסמה (בנוסף לשימוש בכרטיס החכם), יש לפנות למנהלי האתר הרלוונטי (נט המשפט, ממשל זמין, שע"מ וכו').
הנושא אינו באחריות Comsign.