איך לחתום על מסמך בטלפון ולהשיג יכולות של שליטה בטרנספורמציה דיגיטלית

איך לחתום על מסמך בטלפון ולהשיג יכולות של שליטה בטרנספורמציה דיגיטלית

דף הבית » איך לחתום על מסמך בטלפון ולהשיג יכולות של שליטה בטרנספורמציה דיגיטלית

חתימה דיגיטלית על מסמכים מייצגת היום את אחד השינויים המשמעותיים ביותר במונחים של ייעול ההתנהלות העסקית, ובעלי עסקים רבים כבר מאמצים את השיטה הזאת במקום להמשיך להשתמש בחתימות ידניות על מסמכים.

תארו לעצמכם את השיפור בתפקוד העסקי שתשיגו עם המעבר לחתימה על מסמכים חשובים ישירות מהטלפון שלכם, ואת היתרונות החשובים של חסכון בזמן, מקום ומשאבים. מאמר זה מסביר איך לחתום על מסמך בטלפון ומציג את היתרונות העיקריים של התקדמות טכנולוגית זו.

חותמים על מסמכים מכל מקום

עם חתימה דיגיטלית, אפשר לחתום על מסמכים באינטרנט, ולבטל את הצורך בניירת פיזית. אופטימיזציה זו מייעלת את התפעול ומאפשרת בקרה קלה על כל המסמכים, בהתנהלות מאושרת במסגרת 'חוק חתימה אלקטרונית' שהוסדר על ידי הכנסת במטרה לספק למסמכים דיגיטליים רמת ודאות גבוהה.

היתרונות החשובים של חתימות דיגיטליות שמתבצעות מרחוק לייעול זרימת העבודה

בחירה בהתנהלות עם פלטפורמת Wesign של חברת ComSign מציעה יתרונות מעשיים רבים:

  • ייעול הטיפול במסמכים עם זרימות עבודה דיגיטליות.
  • מודל תמחור גמיש ומותאם אישית שמאפשר את התאמת התוכנית לצרכים ולתקציב האישיים.
  • ייעול תהליכים וחסכון במשאבים על ידי ביטול הצורך בהתקנת תוכנה נוספת לאחסון נתונים ואבטחה.
  • הימנעות מהעומס שנוצר על ידי הצורך לטפל בניירת פיזית.
  • אפשרויות בקרה ופיקוח קפדניים על כל המסמכים.
  • הכרה על ידי משרד המשפטים
  • השגת רמה גבוהה של אבטחה מפני זיופים.
  • הפחתת הנזקים לסביבה, כתוצאה מהפחתת השימוש בנייר.

שיפור אבטחת מידע בכל חברה וארגון

ComSign מתנהלת כגורם מאשר תחת eIDAS, התקן האירופי המחמיר בעולם. הסמכה זו פירושה שהמסמכים הדיגיטליים של ComSign מוכרים וקבילים ברחבי אירופה, לצד ההכרה של משרד המשפטים ובתי המשפט בארץ.

חתימה דיגיטלית בנייד מאשרת את אותנטיות החותם, עם רמת אבטחה שיש לה חשיבות מהותית להגנה על שלמות מסמכים ומידע רגיש.

התאמה לכל מכשיר

אפשר לחתום על מסמכים מכל מכשיר – מחשב נייד, שולחן עבודה, סמארטפון או טאבלט – כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט.

תהליך זה אינו דורש תוכנה או מערכות הפעלה ספציפיות, כך שהחתימה מתבצעת בפשטות ובגישה אינטואיטיבית שמתאימה לכל משתמש.

אין צורך לחתום למסור פיזית מסמכים חתומים

מניעת מהעיכובים הנגרמים עקב התנגשויות תזמון ומסירת מסמכים פיזיים. עם חתימה מרחוק, כל משתתף יכול לחתום כשנוח לו, מכל מקום, מה שמפחית את הצורך בפגישות מרובות משתתפים או בשירותי שליחים.

הקפדה על פורמט ברור של כל מסמך

כשמבינים איך לחתום על מסמך בטלפון, מבינים גם שמכיוון שמסמכים נשלחים ונחתמים באופן אלקטרוני, אין צורך בהדפסה או סריקה, כך שהמסמכים החתומים קריאים ושלמים, עם נראות שלמה של כל הדפים והנספחים, ומיקום נכון של החתימות.

מעקב אלקטרוני אחר סטטוס החתימה

למסמכים הדורשים חתימות מרובות, תוכנת חתימה מרחוק מאפשרת מעקב קל אחר מצבו של כל חותם, כלומר, תוכלו לראות מי חתם ומי טרם השלים את התהליך, בזמן אמת.

שיפור ההתנהלות הנוחה מבחינת הלקוחות

חתימה מרחוק מאפשרת ללקוחות להימנע מהטרחה של ביקור אישי בבית העסק או הדפסה ושליחת מסמכים.

הם יכולים לחתום מכל מקום ובכל זמן, מה שהופך את התהליך למהיר וקל. נוחות זו מראה ללקוחות שאתם מעריכים את הזמן והנוחות שלהם.

ביסוס תדמית טכנולוגית

בחירה בחתימה אלקטרונית מרחוק יוצרת תדמית מודרנית וטכנולוגית עסקית, וממחישה את המחויבות שלכם לשימוש בפתרונות מתקדמים לשיפור היעילות ושביעות רצון הלקוחות.

ההבדל בין חתימות דיגיטליות של Comsign ו-WESIGN

לחתימות הדיגיטליות של Comsign יש מוניטין מוביל של חתימות שמוכרות בסטנדרטים אירופאים, מה שהופך אותן לתקפות בכל מדינות אירופה וכן בבתי המשפט בישראל.

וזה לא הכול. חברת קומסיין היא החברה הישראלית הבלעדית שהחתימות האלקטרוניות שלה מוכרות בעולם בכל מחשב, הודות לאישורה כגוף הסמכה בינלאומי מהימן על ידי חברות טכנולוגיה גלובליות מובילות.

דוגמא לחתימה על מסמכים בטלפון

לאור ההתפתחויות האחרונות בארץ, ובמסגרת האירועים הביטחוניים שהתחילו ב-7.10.23, שאילצו אנשים רבים לעבור מבתיהם ומבתי העסק שלהם למיקומים אחרים, התגבר הצורך בשילוב פתרונות דיגיטליים לייעול התפעול ולהגברת האבטחה.

גם בתקופת הקורונה, כשהממשלה הטילה הנחיות להסתגרות בבתים למשך פרקי זמן ארוכים, משרד הבריאות הטמיע חתימות דיגיטליות על כל תעודות החיסון נגד הנגיף, כמו גם על כל מסמכי הבריאות הנלווים.

שינוי זה הוביל לזמני עיבוד מהירים יותר ולשיפור רמת האבטחה והאותנטיות של המסמכים, וכשאתם מבינים איך לחתום על מסמך בטלפון, אתם נהנים מאותה רמת יעילות ואבטחה שממנה נהנים היום המוסדות הגדולים בארץ, בחתימה על טפסי בריאות, טפסים עסקיים, חוזים עסקיים או כל מסמך חשוב אחר שאתם רוצים לחתום עליו ולשלוח אותו ברמת אבטחה גבוהה.

בשורה התחתונה, זה הזמן לעבור לחתימה דיגיטלית

עם הטמעת פתרונות חתימה דיגיטלית, אתם יכולים לחתום על מסמכים בקלות, ולהשיג את היתרונות החשובים של התנהלות עסקית נוחה ברמת אבטחה גבוהה.

אז זה הזמן לבחור בשינוי הדיגיטלי, ולחוות את היעילות והאבטחה של חתימת מסמכים בטלפון, בהתאמה לעסקים קטנים או תאגידים גדולים. הפתרון שחברת ComSign מציעה הוא פתרון חכם ויעיל לצרכי ניהול המסמכים בכל סוג וגודל של חברה או ארגון.

אל תהססו לפנות אלינו עם כל שאלה נוספת או מידע נוסף שדרוש לכם על מנת לקבל החלטה מושכלת במעבר לחתימה דיגיטלית על מסמכים.

הלקוחות שואלים, אנחנו עונים:

מהי חתימה דיגיטלית ואיך היא פועלת בטלפון?

חתימה דיגיטלית היא שיטה אלקטרונית לחתימה על מסמך ברמת אותנטיות והגנה מלאה, ובאתר שלנו תמצאו מידע מקיף שמסביר איך לחתום על מסמך בטלפון עם פלטפורמת WeSign.

התהליך מבוסס על העלאת מסמך לטלפון, ויצירת חתימה באמצעות ממשק מגע או על ידי העלאת תמונה של החתימה, ובשלב הבא, הפלטפורמה מצפינה את המסמך החתום כך שאי אפשר לשנותו ללא זיהוי.

האם חתימות דיגיטליות במכשירים ניידים מחייבות מבחינה משפטית?

כן, חתימה דיגיטלית במכשיר נייד בשימוש בפלטפורמות של ComSign, מחייבת מבחינה משפטית בתחומי השיפוט בישראל, ועומדות גם בקריטריונים המחמירים של האיחוד האירופי, עם התאמה לתקנת eIDAS, באותה רמת הכרה ואישור שניתנים לחתימות בכתב יד.

אבל כדי לוודא את רמת ההגנה, ההסמכה והאבטחה הגבוהים, חשוב להשתמש בפלטפורמות המוסמכות שלנו ולהשיג את האישור החוקי ורמת האבטחה הגבוהה של המסמכים החתומים שלכם.

עד כמה בטוחה חתימה על מסמכים בטלפון נייד?

חתימה על מסמכים בטלפון נייד מאובטחת מאוד אם מקפידים לבחור את השירותים המוצעים על ידי חברה מובילה בתחום, שמשתמשת באמצעי הצפנה ואבטחה גבוהים על מנת להגן על הנתונים שלכם.

יש לנו את האסמכה לאמת חתימה דיגיטלית מאושרת, להגן עליה מפני חבלה, ולספק לכם את התיעוד הדרוש למטרות ביקורת, כולל אימות דו-גורמי להשגת שכבת אבטחה נוספת.

על אילו סוגי מסמכים ניתן לחתום באינטרנט?

עם הפתרון של Comsign, תוכלו לחתום על מגוון רחב של מסמכים באינטרנט, כמו למשל:

  • חשבוניות
  • תעודות משלוח
  • הצעות מחיר
  • חוזים
  • טפסי 101
  • הצעות רכישה
  • מסמכים סרוקים
  • שרטוטים הנדסיים
  • קבלות
  • מכרזים
  • הוראות תשלום בנקאי
  • אישורי נוטריון
  • ועוד סוגים של מסמכים שניתן לחתום עליהם ברמת אבטחה גבוהה.